Keresés ebben a blogban

Üdvözlet!!

Örülök, hogy megnézted az oldalam, és remélem tetszik a történetem. Kérlek szépen , ha itt nézelődsz, ne hagyj megjegyzés nélkül. Elég, ha írsz pár szót, hogy tudjam, érdekel-e a történetem. Ha bármi gondod akad, ne fogd vissza magad! by:Nika:)

vasárnap, május 09, 2010

16.rész - A szülinapi buli



(Leila szemszöge)

"Beléptünk a házba.Felkapcsoltuk a lámpákat és ... "

Alig értünk be,egy felírat árválkodott a falon és kiabálást halottunk:
"Üdvözlünk újra itthon titeket!"


/Alatta egy másik nagyobb betűkkel/

"Boldog szülinapot Leila!"


Sorra jöttek oda hozzám és öleltek meg.Pusziltak és jó kívánságokat kívántak nekem.
Szinte mindenki ott volt.A családom,a la pushiak,Cullennék,a sulis barátaim is.

Alig,hogy beértem a nappaliba ott a szerelmem ölelt meg és csentem tőle "kicsi" csókot.Sue zavarta meg az idillt.
-Elnézést kedveseim!Aston,kicsim,hozd be! - motyogta.
-Rendben!Megyek! - válaszolta szerelmem.
-Hogy érdekesebb legyen,villanyokat le! - utasította a többieket Alice.

Én semmit nem értettem,mit akarnak csinálni?? - gondolkodtam el.

A villanyokat le is kapcsolták.Pár perc múlva megjöttek : Paul,Seth és Aston az én óriási tortámmal.A torta 3 emeletes,virágokkal díszítve.Belül... hát majd kiderül.Gyertyákkal és a tetején két számmal: 18 .

-Tehát,akkor még egyszer,boldog szülinapot,szerelmem!Fújd el a gyertyákat és kívánj valamit! - vigyorgott rám ezer wattosan Ash.
-Rendben! - motyogtam.

Elém rakták a tortát egy-két percig csak nézegettem,majd elfújtam a gyertyákat és kívántam:
ˇˇ Örökkön-örökké együtt lehessek Astonnal és a barátaimmal!! ˇˇ

Mindenki megtapsolt.A villanyt felkapcsolták.Apu odajött hozzám kezében a tesómmal,megölelt.Sorra követték a családom többi tagja is Kriszti,nagyi,papi,keresztapám és anyám, a két szeleburdi kis unokatesóim,meg az unokabátyám.Ezután Aston és a családtagjai és barátai:Jacob,Seth,Leah,Paul,Jared és Kim,Embry,Quil,Sam és a barátnője Emily,Sue sőt még Billy Black is jelen volt.Őket követték a többiek : Nessie,Esmee Cullen, Dr.Carlisle Cullen,Alice,Jasper / igen még ö is,bár kissé vonakodva /,Bella,Edward,Emmett és Rosalie / tőle még puszit is kaptam,most miért barátoknál nem szokás,jó lehet fiúknál nem,de lányoknál,na mindegy /.Majd utolsó sorban a sulis azaz a Los Angeles-i barátaim is jelen voltak : Eliza Turner / az oviskor óta a legjobb barátom /,Adam Weiner /negyediktől a legjobb barátom / és nem utolsó sorban Ronaldo .Meg,ahogy elnéztem volt még egy lány is.Szökés barna hajú,sötétbarna szemű,vékony,magas alkatú.Pláza cica jellegű.Várjunk csak Ő Eva Mendes /az utálatos nőszemély/.

Ők is megöleltek és megpusziltak.Amikor végre mindenki túl esett "az öleljük meg,pusziljuk meg és kívánjunk jó kívánságokat Leilának" akción felvágtam a tortát.
Mindenkinek adtam belőle,aki kért.

-Gyertek,játszunk valamit! - szólalt meg Alice.
-Oké! - hangzott el a válasz.

Egy-két körön át üvegeztünk,ami elég viccesre sikeredett.Majd egyik helyről a másikra torta darabot kellett cipelni,úgy,hogy egymás szájába adogatjuk / természetesen néhányan kifogásolták,de azért jó buli volt/Azután Sue és Esmee felkiáltottak,hogy most már ideje lenne kibontani az ajándékaimat.
-Lay,nyisd ki az ajándékokat! - mondták nekem páran.
-Rendben,kitől lesz az első? - kérdeztem izgatottan és forgattam a fejem,jobbra-barra.
-Tőlem! - szólalt meg szerelmem.Az ajándékban egy "kis" plüss farkast kaptam.Aminek
nagyon örültem,mert mindig szeretem volna valami plüsst.
-Oké,én és Jack és Billy adjuk a következőt!Tessék! - nyújtotta oda Nes.
A dobozban egy zöld nyakörv volt.Hát tudja,hogy mit szeretem volna!Jaj de rendes! - bambultam el.Aztán megöleltem Nessiet.
-Köszönöm nektek! - motyogtam.
-Szívesen! - szóltak.

Majd szép lassan mindenkitől megkaptam.Apu és Krisztitől e,nagyiéktól egy három személyre szóló utazási jegyet,ami hozzájuk megy./Azaz ahol laknak,oda szólnak a jegyek/Unokatesóimtól egy csokor virágot és bonbont.A kereszt szüleimtől egy fekete színű Laptopot.Leah,Sue és Sethtől ugye a tortát és . Rosalie és Emmett-től kiegészítőket:karkötőt,hajpántot,nyaklánc és fülbevaló szettet. / Természetesen Rose választotta és mindegyik világos kék színű /.Alice és Jaspertől egy egybe részes ruhát.Esme és Carlisletól egy kék,egy fehér,egy zöld és egy rózsaszín converse-szes cipőket.A fiúktól:Jared,Quil,Embry,Paul,Jared,Samtől egy meghívást,azaz egy ingyen bevásárlást a Clearwater boltjában.Nem ám egy képet ami farkasokat ábrázol.Még régen említettem Ashnek,hogy a farkas és a kutya a kedvenc állatom.Biztos tovább adta az infót!De azt megkel hagyni,hogy a kép csodaszép!Nagyon tetszik!Hm ... cserébe egy ölelést kapnak - kuncogtam magamban,aztán cselekedtem is.A fiúk meglepődtek,de vissza öleltek.Kimtől és Emilytől egy szép üveg gyümölcstartót kaptam.Eliza,Adam,Ron és Evatól egy kulcsot kaptam,amin én lepődtem meg és a többiek meg jót kuncogtak.
Végül,de nem utolsó sorban apu és Kriszti adta oda.Vagyis apu bekötötte a szemem,Krisztike meg megfogta a kezem és elindult valahova.

Megálltunk és szellőt éreztem meg.Aztán hirtelen lekerült rólam a kendő és előttem egy szürke Audi s/4-es.
-Jézusom,ez volt a vágyam,de ez gyönyörű,ohh nagyon szépen köszönöm!Köszönöm! - ugrottam mindenki nyakába.
-Szívesen kicsim! - ölelt át apu.

A jelent után vissza mentünk.Még sokat táncoltunk,ettünk és ittunk,beszélgettünk,nevettünk.Majd szép lassan szállingóztak a vendégek.Nagyi és papi a vendégszobában aludt.Az unokatesóim és a kereszt szüleim haza mentek.
Végül Nes és Ash maradt itt.Segítettek elpakolni,kicsit rendbe tenni.Végül ők is elköszöntek.

Felbattyogtam az emeletre.Krisztit lefektettem a szobájában.És átmentem a szobámba.Lezuhanyoztam és átöltöztem a pizsamámba.Majd meghallottam a telefon csörgését és megnéztem kihívott.József,ált a kijelzőn.
-Szia,mi történt,anyu?? - zúdítottam rá a kérdéseket.
-Szia!minden rendben,az állapota stabil.Csak azért hívlak,mert elfelejtettem valamit.Boldog szülinapot!Leila! - kiáltotta.
-Köszönöm szépen! - motyogtam.

Elmeséltem a mai napot.A nevelő apum jót mulatott rajta.Örült,hogy jót múlattam ma.

-Jó akkor én mentem!Szia Lay!Vigyázz magatokra! - mondogatta.
-Oké te is szeretlek!Szia! - szólaltam meg.

Majd letette.A telefont az éjjeli szekrényemre tettem.a szekrény mellett kisebb dobozhalom volt.Ugye az ajándékok.

Majd bebújtam az ágyba a puha takarók közé.

Sziasztok!
Itt az új feji!!=)
Remélem tetszeni fog,véleményt kérek!!
Puszancs<3!
U.I.:
1.)Köszönöm a több,mint ezer látogatot!

2.)Itt van pár kép;(Amiknek elképzelem!)

*Leila tortája:

*Eva Mendes:

*Eliza Turner:

*Adam Weiner:


Leila ajándékai:
*plüsse(kicsit hasonlit Ash-re farkasként,de ezt Lay még nem tudja):

*A nyakörv(csak zöldbe):

*A Laptop:

*A szett:

*A kiegészítők:

*A cipők:

*A kép:

*A kocsi:

*

2 megjegyzés:

rita írta...

tök jó volt és
alig várom a
kövi fejit

Nika:) írta...

Köszi rita!
Ha minden igaz pénteken lesz fenn a friss!
Addig is
Puszancs<3