Keresés ebben a blogban

Üdvözlet!!

Örülök, hogy megnézted az oldalam, és remélem tetszik a történetem. Kérlek szépen , ha itt nézelődsz, ne hagyj megjegyzés nélkül. Elég, ha írsz pár szót, hogy tudjam, érdekel-e a történetem. Ha bármi gondod akad, ne fogd vissza magad! by:Nika:)

vasárnap, április 08, 2012

A blog 10. díjaa :DD


Sziasztok! Hatalmas boldogság ért ma, hiszen kaptam rengeteg hozzászólást kaptam chat-en és itt még nincs vége, egy gyönyörű díjjal is gazdagodott az én drága blogocskám. :D Most nagy az öröm nálam :))) Nagyon-nagyon szépen köszönöm Angeles de Luna -nak. :) <3<3


Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra! /kész/
2.Köszönd meg annak akitől kaptad! /kész/
3. Küldd tovább azoknak a blog íróknak akik szerinted megérdemlik! /kész/
4. Hagyj megjegyzést a blogjukon! /kész/


1. Kész!
 
2.Megtörtént, de azért még egyszer nagyon-nagyon köszönöm Sophie-nak! Puszi érte!
 
3. Akiknek tovább küldöm:

És persze még nagyon sokan megérdemelnék ezt a díjat.

4. Azonnal értesítem őket! :) /kész/

Nincsenek megjegyzések: