Keresés ebben a blogban

Üdvözlet!!

Örülök, hogy megnézted az oldalam, és remélem tetszik a történetem. Kérlek szépen , ha itt nézelődsz, ne hagyj megjegyzés nélkül. Elég, ha írsz pár szót, hogy tudjam, érdekel-e a történetem. Ha bármi gondod akad, ne fogd vissza magad! by:Nika:)

péntek, március 05, 2010

1.rész - Egy nyári napom ...


(Leila szemszöge)

A nevem Leila Rachel.18 éves leszek alig egy hónap múlva.Jelenleg Los-Angelesben élek,de a szüneteimet Forksban töltöm.Mert,apukám és anyukám sajna elváltak.
Így anyukám Eva Torrent, József Adain(a névelőapám) és féltestvérem Krisztina Adain és én itt lakunk LA-ben,apu azaz Márk Rachel meg Forksban.

Egyik reggelen:
Sietek felkelni,mert hamarosan leutazok apához.És még kora reggel van (azaz 5:30 perc)nem igazság más ilyenkor még az igazak álmát alussza.Én pedig kelhetek áá ilyet nah mindegy lassan kellene felkel,mert még gépet kések!Jajh már jön is be anya:
-Drágám,ideje lenne felkelned,ha nem szeretnéd lekésni a gépet!-szólt anya!
-Megyek már készülődök,egy perc és lent vagyok!!-szóltam neki.
-Oké!!-jött rá a válasza.

Egy óra telt el alig párperce és máris a reptéren:
-Kicsim mindened megvan??Biztos ezt szeretnéd lemondhatod még!! - felette aggódva anyukám.
-Persze nyugi most jut eszembe csak az útlevelemet hagytam otthon :$:$
-Tényleg?:O Ne idegesíts, tényleg otthon maradt:O?
-Nem:D Csak poénkodok:D:P
A hangosbemondó épp szólt hogy már idő van:
-Nah de én akkor indulok,vigyáztok mindenre,de legfőképpen Krisztire!!-szóltam kicsit idegeskedve.
-Oké,na indulj!!Mert hajlamos vagy és még lekésed a repülöd és az nem lenne jó - Szólt József.
-Vigyázz magadra kincsem,szeretünk! - felelt rögtön anya.
-Én is titeket,sziasztok! - intettem vissza és már mentem is a géphez.

5 óra repülés után(ami valjuk be nagyon fárasztó volt,de szerencsére van mp3-som és fülhallgatóm xĐ így kicsit jobban eltelt az idő:))
Épp szálltam le a gépről amikor apu jó szorosa ölelése és a puszija fogadtatott.
-Szia kicsim, már nagyon vártalak!!-mondta boldogan a magáét.
-Neked is szia - motyogtam.
-Várj had segítsek neked, biztos nagyon elfáradtál ebben a hosszú útban Lay.
-Igen,azt hiszem apu.

Legalább félóra autókázás után (ami kicsit nagyon uncsi volt ,mert az úton alig beszélgetünk valamit apuval) és már mégis pillantottam apa házát.
Családi ház egy kis udvarocskával és egy szép autóbejáróval a város szélén állt és egy nagy erdős terület volt a közelében.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

sziaa.:) nekem tettszik vagy is alakúl csak így tovább és ne add fel;)

Nika:) írta...

Köcceh!Oké megpróbálom!Hamarosan felteszem a kövi részt,addig is pusza!!by:Nika:)

Lyly írta...

Halihó!
MOst találtam rá a blogodra, és bevallom ahhoz képest hogy "kezdő" vagy(legalábbis ezt írtad) nekem tetszik. Igaz egy picikét rövid volt a feji de ez majd fejlődik. Lenne egy tanácsom: a szövegbe ne írj bele smiley-kat és próbálj arra törekedni, hogy minél kevesebb legyen a szóismétlés.Remélem nem haragszol, hogy ezt leírtam.Csak így tovább ügyes vagy!
Pux:Lyly

Ha gondolod, nézd meg az oldalam és(http://twilight-forever-lyly.blogspot.com) És benne vagy egy linkcserében??? Ha kell segítség csak szólj

Nika:) írta...

Sya Lyly!
Igen még csak kezdő vagyok.Hát igen próbálom hosszabbra írni és kevesebb szóismétlést is megakadályozom elkerülni.És nem nem haragszom végtére is ettől fejlődöm nem:O??:D

Nagyon tetszik a blogod.És szívesen benne vagyok egy link cserébe csak azt nem tudom hogy hogyan kell ha ebben tudnál segíteni azt megköszönném pusza:Nika:)

Lyly írta...

Ahogy írtam szivesen segítek! Vegyél fel msn-re jó? Ott elmondok mindent. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed a blogom vagy mi! XD :D

liluka.kal@hotmail.com

Nika:) írta...

Oké,és köszi , hogy segítesz nekem!
pusza:Nika:)

Sacaaa:D írta...

Egész jóó!:D
Vagyis tetszik!
Ügyi vagy!
Pusszancs<3

Nika:) írta...

Köszimh!
Puszikah!Nika:)